Wednesday, October 13, 2010

Aku yang kesakitan perot...

uwaaaaaa...tetiba sakit perut memulas2 nehhh. Kenapakah???cetttt..lagi mau tanya kan??tadikan aku g makan keni rojes. Tu laaaa..mintak la yg original, ni g order black paper pnye sape suruh...hahaha..biar la..dh tu jeh yg aku suka..gituh...dah la siap oder dengan mango juice lagik, bertambah azab la nampaknyaaa...


adehhhhh...memulas-mulas....




tahan pedih....








jap2 lagik okeh la nehhh....









TAPIKANNNNN...
tadi aku jumpa sesuatu...sesuatu???ye la sesuatu..bukan seseorang ok..
tp ini adalah sesuatu yg seseorang yg empunya...hahaha...apakah????
biarlah resia..xleh bongkar kat sini okeh...habis resia yang aku simpan rapi ni nanti..kekekekke

Yang aku boleh bagi tau cuma, kenampakan aku pada sesuatu itu menghilangkan sebentar sakit perut aku ni tadi..motipppp???ye la...sebab aku rasa seronok, bukan main lama aku mencari, akhirnya aku nampak tadi..ada hikmah g makan keni rojes..wakakaka..

okehhh.nak buat kije jap...nanti ada time aku jengah lagik...:P

No comments: